story about someone ♥

heyy . baru2 nie aku jumpa someone dia tuu kawan kepada my bestie juga . nak tahu nama bestie kita ? hee . nama dia muhammad aqil aku kenal dia dah lama , rapat sejak form 3 lagi  kitaorang 3 sekawan , aqil and fatin . memang kitaorang rapat gila aku da anggap diaorang mcm family aku sendiri btw , baru2 nie aku keluar dengan fatin then terserempak dengan aqil . aku baru tahu yang aqil dengan fatin nie gaduh atas sebab2 tertentu , aqil bengang dengan fatin . aku memang tak tahu pape . sumpahh . aku ingat kan diaorang anggap aku bestie diaorang tapi just kawan biasa je . anyway , aku tak kisah pun kalau kau orang nak anggap aku bestie or tak tapi kita da kawan lama kenapa lahh perlu gaduh . aku harap kan kau orang berbaik balik k . hah ! sambung cerita pasal someone nie . hehe . dia memang sweet and handsome lahh kan . ishh . lelaki rupanyaa bukan perempuan lahh . hehe . kan kawan aqil mesti lahh lelaki bukan perempuan , hehe , nama nyaaa teetttt ! tak boleh bagitahu ! rahsiaaa lahh . kawan baru kita tuuu . euwww2 , comell kan dapat kawan baru , dia pun sangat baik and bila mesej suka sangat gelakk . mesti tulis 'HAHA'gilaa kan diaa but dia best tau , tapi kesian dekat dia ada makwe tapi makwe dia macam tak kisah kan dia je . ada juga perempuan buat macam tu dekat lelaki . aku ingat kan lelaki je yang buat perempuan macam tu . dia cakap dia da tak nak couple lagi nie yang terakhir dia bg dia . kesian kann . haha . macam aku juga . fobia cinta kan . euuww . poyo je kann . text dengan dia memang happy kerja aku asek tanya pasal makwe dia je , jahat kan , dia pun layan je , kelakar kot , dah macam mengumpat makwe dia pula . tapi dia yang cerita aku just boleh bg pendapat aku tapi memang sakit hati lahh bilaa baca text yang dia cerita pasal makwe dia tu . ishhh . enough ! btw , nice too meet youu lahh . hope friends forever k ! >.<  btw , sory tau cerita pasal you and your gf . bosan meyhh . haha . soryy tau kepada empunya badan  >.< auummm . daaaa :)