hang out !

wawa yg bawa kereta , fatin duduk kat sebelahh dia . yang dekat blkng kak tira , aku shukadora . haha . and nadia :)
gegirll :)

eeuuww . comel kan kami . heee .

selepas tgk cerita the thing . scared ! >.<
heyy dude . haha . kurang soapn sungguh kan . haha . btw , salam pada semua orang . hari nie aku bosan so , mula lahh nak merepek kat blog nie kan . nak tulis diari sumpahh memang malas  . heee . :) btw , nak cerita masa hari sabtu 22.10.2011 aku pergi rumah bestie aku yang bernama fatin nuraqilah dia sambut befday . so , aku memang harus pergi lahh kan . heee . malamnya tuu kita orang hang out sama2 naik kereta dengan jiran dia sekali . memang gila2 lahh kann  . rasa macam nak lepak sampai pagi tapi tak boleh . perempuan kan so , kena ingat batas and bahayanyaaa betul tak ? hee . btw , kita orang hang out ke jusco bukit raja pi tengok wayang cerita THE THING sumpahh cerita tu memang best gilaa . then sebelum sampai ke jusco tu sempat lagi bergambar dekat dalam kereta tu hahh . tak boleh blaaa kan bila dah sampai jusco tak nak pula bergambar . dalam kereta juga nak bergambarnyaa . memang lawak lah kan . hehe . tengok lahh gambar dekat atas tu . eeuuww . comel kann . haha . kenangan yang tak boleh dilupa . btw , best keluar dengan kauorang semua next time keluar lagi tauu . missyouu all ! iloveyouu . :)