keyakinan !

hye semua ! da lama tak update blog nie . bz la . sibuk dgn kerja dan nak habis kan masa dgn sibukkan diri nie . huhu . now , mula lah perjalanan hidup yg baru dan sangat mencabar k . tapi aku tak pernah mengalah . aku mahu tempuhi jua segala cabaran dan dugaan yang mendatang . aku tak mahu cerita pasal or soal dia walaupun sangat sakit untuk menerimanya . tapi aku yakin satu hari nanti dia akan sedar dan menyesal atas perbuatan dia kan . kita tunggu dan lihat saja nanti kan . haha . ayat tak boleh bla . hehe . tapi seriously , aku yakin dgn apa yg aku luah kan nie . walau susah untuk menerimanya aku kena kuat dan tabah kan hati aku untuk semuannya . tapi aku akui jua yang aku masih sayang dan rindu kan dia sangat2 . aku kena lupakan dia untuk sementara waktu . buat masa sekarang aku nak fokus pada kerjaya aku . aku yakin aku boleh buat . you can do it shuk ! ! yeaaahhh ! thanks too my mum n my little sisters because of you i'm forget everthing my problem . iloveyousoomuch . ilove my family and my friend . thanks for everything . i'm happy right now . :)