ada aku kesah !

aku dan nenek ariffah meqahafie tengah cuba kasut . haha .


aku dan fatin nuraqilah . haha . dalam nie pun jadi lahh . 


hye . hari nie , 1 hari aku keluar dari pagi hingga petang baru balik . punya lah lama aku keluar . nasib baik lah mama tak bising . hari nie aku happy sangat keluar dengan dua orang yg paling sporting dan suka buat aku happy . nak tahu siapa dia . yang first adalah nenek aku ariffah meqahafie . haha . dia bawah aku tau tapi saje panggil dia nenek . dia memang suka buat aku ketawa lahh . geng dia semua buat aku happy tau . nak tahu siapa . hah , meyh aku tulis nama2 diaorang k . nazatul ain , iradatul fasiha , syamin zahirah dan ariffah meqahafie lahh . aku da anggap diaorang semua macam adq aku sendiri . tak kira lahh rapat or tak aku tetap anggap diaorang macam adq aku sendiri . hehe . yang kedua adalah bestie lama aku nama dia fatin nuraqilah . haha . memang gila keluar dengan diaorang tadi . mula2 aku keluar dengan nenek aku iaitu ariffah . then balik je terus keluar dengan fatin lak . memang penat lah kan but penat2 pun dapat hilang kan sakit hati dan dapat menghiburkan hati . hah ! fisrt2 time aku keluar dengan nenek . otw nak gi petronas tahu tak aku nampak 'si dia' dengan kawan dia dekat depan 7e . memang semangat lah kan masing2 hang out dengan kawan2 . hot boleh la kan . huhu . bukan main lagi aku nampak dia dah pandai hisap rokok . dulu bukan main baik lagi sekarang hampeh . apa pun tak boleh tau . benci gilaa kot tengok dia tadi . nampak je aku macam nampak setan lak . haha . apa pun tak boleh . but lantak kau lah kan apa aku kesah lagi kau bukan milik aku . kau nak merokok nak apa suka hati kau lah kan . dan aku nak nasihat kan lah kan pada sesiapa yg merokok tu hentikan lah . kan merokok tu membahaya kan kesihatan . haish . tak ingat mati sungguh kamu perokok2 nie . haha . tapi aku memang tak kesah pasal kau lagi . yg pasti aku happy sgt hari nie sebab hang dengan nenek dan fatin . terbaikkk lah . merempit ke pavilion konon . haha . peace2 kat semua orang bagai . pandai je buat cerita nenek aku nie . hehe . memang gila lahhh . untuk fatin thnx yunk coz belanje makan tadi . next time orang belanje yunk lak k . haha . apa pun tak boleh lahh . peace pada semua orang . kenal or tak bantai je . betul tak nenek ? haha . kesian kat adq aku sebelum dia nak gi hang asek kena perli je dengan aku . jumpa orang kaya kan dan budak hot . anyway , aku mntak maap dear kacau kau pagi2 . mesti kau sakit hati dengan aku . haha . aku memang suka sakit kan hati kau lah gajah . haha . sory tau . have fun dengan kawan2 kau tadi . k lahhh nie je yg aku mampu cerita . mata pun da mengantok . so , mahu tidur . pape pun memang aku happy hari nie . haha . I LIKE IT . loveyousomuch
mood : happy sangat2 . :D