penat ! , gembira , sedih & menangis :'(

PENAT ! 


baru seminggu kerja da penat sebab tak berehat . pastu demam lak . sekarang da kerja so , masa untuk rehat tak cukup sangat . balik kerja pun lambat . huh ! tak macam dulu duduk rumah je . asyik tidur je . haha . but tak kesah la . kerja pun sebab nak sibuk kan diri, banyak sebab nak kerja . haha . and semalam demam2 pergi buat kerja part time lak . catering kat damansara . haha . memang gila penat la demam2 pergi buat kerja lagi . pape pun sangat seronok . walaupun penat it's the best la . huhu . budak2 catering semua sporting . sayang kau orang la . haha . next time catering gerenti shuk pergi lagi . haha .

GEMBIRA :)

haha . aku gembira sebab semalam pergi catering tak ada budak yang suka usik aku tu . then semalam diaorang semua best asyik buat aku gelak je . sampai lupa segala masalah aku . haha . sebelum nie aku pernah tulis cerita pasal seorang dak catering suka tengok aku . time catering dia ada , still macam yang aku cerita dia memang suka sangat tengok2 . aku geram betul . tapi aku bia jela aku malas nak tegur or cakap pape . so , time tengah buat kerja . tetiba lak hujan turun . time tu aku tengah angkat pinggan and cawan nak suruh diaorang basuh la . kan hujan tetiba je dak tu tutup kepala aku guna kertas kononnya tak nak bagi aku basah la kan . dia siap minta nombor lagi . haha . budak2 yang lain tetiba je jeles . hehe . kelakar sangat time tu . ada yang cakap jangan usik awek aku la apa la . haha . pelik2 je . then aku saje ajak budak2nya gi karoke ari ahad 10.7.2011 . diaorang dengan semangatnya cakap . hah ! ok je . xde hal la . haha . tapi tak pergi pun . diaorang saje  je . hehe . tapi diaorang memang best la . funny sangat . aku gembira lepak dengan diaorang semalam .

SEDIH :'(

sabtu malam 10.7.2011 tepat pada pukul 12.00 p.m aku bagi mesej pada si dia . aku tulis { uit . sory menganggu . shuk tak tahu samada dia engat lagi or tak tarikh hari nie . pape pun shuk nak bgtau perkenalan kita da cukup setahun . shuk harap dia hepy with someone another girl . shuk nak ucap terima kasih kat dia and kawan2 dia sebab da maki hamun and hina shuk . shuk tak tahu apa salah shuk . tapi shuk langsung tak balas . one more thing shuk tak pernah buruk kan dia pada kawan2 shuk . shuk tahu everthing about you . segala apa yang dia buat shuk akan engat . shuk tak kan pernah lupa . dia akan menyesal . shuk harap dia hepy dengan si dia . dengan tarikh nie kita kenal and couple . dengan tarikh nie juga i wan't to forget you . i hate you ***** ! forever and ever . bye2 --' } lebih kurang macam tula mesej yang aku bagi pada dia . tapi dia langsung tak balas and satu mesej dari dia pun tak ada . aku sedih sangat . penat aku tunggu mesej dari dia . hmm . aku tak tahu lah nak cakap apa lagi . memang hina sangat aku nie kan . aku tahu kau da ada yang lain tapi tak perlu la buat aku macam nie . aku nak sangat tengok kau untuk terakhir kali nya . aku bukan nak ganggu hubungan kau pun . aku sayang kau . kalau kau da bahagia aku tak kan ganggu kau la . jangan la risau . :(

MENANGIS :'(

aku menangis bila tengok fb dia ada banyak sangat gambar perempuan tu . and ada perempuan tulis status ada nama dia . aku tak tahu kenapa mesti aku nangis . ya allah . kuat kan la hamba mu nie . aku sayang kau lah EQMAHESYAM ! kenapa kau tinggal kan aku ? ? kenapa ? ? kenapa kau buat aku menderita sampai macam nie ? ? kau bahagia dengan si dia tapi aku derita fikir kan kau . terus terang aku katakan aku tak boleh lupakan kau . aku sayang kau sangat2 . aku rindu kau sangat2 bie . mungkin memang aku bukan pilihan kau tapi kenapa dulu kau cakap kau sayang aku . macam2 janji kau pada aku . hmm . aku malas nak ungkit . segala apa yang kau buat aku tak pernah kata apa2 hingga kau mintak putus . aku tengok kau langsung tak rasa apa2 . cinta kau yang lalu masih aku terasa . apa diri ini sama bagai dulu . kenangan bersama kau masih aku terasa and masih aku ingat lagi . apa kan daya kan mungkin memang aku bukan pilihan kau . aku tabah kan juga hati aku nie untuk terima segala apa yang terjadi . dengan tarikh 10.7.2011 setahun hubungan kita aku harus cuba untuk lupakan kau . hanya doa aku kirimkan untuk kau walaupun hati aku belum sedia untuk memaafkan kau . aku harap kau hepy la dengan si dia tu . aku tak kan pernah ganggu hidup kau bie . aku terlalu sayang kan kau :') iloveyou forever . :')

 akhir kata dari aku . aku perlu lupakan kau . semoga kau berbahagia . loveyousomuch . :'(