hey . malam semalam kita tetiba je rindu dekat kawan2 kita then teringat dekat kawan baik kita sebab hari nie dia pergi sambung belajar dekat PAHANG . sumpah terasa sedih bila dia nak pergi mana tak nya kawan baik kann then masa kerja kita orang pergi sama2 , balik sama , teringat masa balik kerja main hujan semua . rindu semua tu . so , malam semalam kita mesej dia wish dekat dia supaya dia tak lupa diri di tempat orang kan . then tetiba dapat 1 call dari kawan kita juga , dia cakap , kau boleh keluar tak ? aku nak ajak lepak nie . budak2nya semua ada ' YA ALLAH , sentap aku tetiba bila dia cakap macam tu , diaorang da lepak lama baru ingat kita , agak nya kalau aku tak mesej tu mesti langsung tak ingat kan . hah . dari kita2 terus jadi aku2 pula . haha . geram nie geram tahu ? siapa lahh aku nie dengan kau orang semua kan . sumpahh aku cakap aku sedih and terasa hati dengan kau orang semua . aku tak sangka kau orang buat aku macam nie . aku tak kisah tak dapat lepak dengan kau orang at least bagi tahu lahh aku awal2 . kawan baik aku sendiri pun tak bagi tahu bila aku tak bagi tahu kau orang something tahu pula kau orang marah kan . hmm . tak pelahh , aku terima and lepas nie aku harap kau orang tak payah lah bagi tahu pape kat aku k . aku tak kesah . aku tak nak kau orang susah kan diri tu untuk bagi tahu aku pape pun . aku chill je , walaupun agak terasa hati sikit , tapi tak pela . aku tak merajuk dengan kau orang semua . aku ok . k lahh hope kau orang semua sihat and happy :) itu saje cerita aku . aku sayang kau orang semua . :)