hari ini 22/6/2011 :)

hye guys ! hari nie aku pergi interview keje kat Shah Alam . Ya Allah . memang penat sgt . ramai yg pergi interview tu . tapi aku tak mengharap dapat pun . yela mana tak nya . kalau aku dapat keje tu aku kena keje kat kajang . jauh tu . so , tak adalah mengharap sgt . lgpun soalan yg di bagi memang best gilaa la kan . HAHA --'  ada keje lain yg lagi dekat . huh ! now , penat sgt2 ,mengantok semua ada . tapi tak boleh tidur . entah apa yg difikir pun tak tahu la . sukar untuk diluahkan . perrggggghhhhhh ! ayat tak boleh bla gilaa la . huhu . hah . ada 1 cerita lagi . time nak balik rumah pula memang tragis gilaa . ada je benda yg berlaku . huh ! minta tolong kawan nie amik . tapi tak tahu lak dye naik kereta . n tak tahu juga yg kereta tu tak ada roktek . then , nk mengelak dari jem kawan nie pergi lalu satu jalan nie , then tengok2 ada roblock pula . memang best gilaa la kan pusing kat dalam kereta tu . then , terpaksa langgar lampu isyarat sampai polis traffic ketuk cermin belakang kereta sebab melanggar peraturan jalan raya . bila da cuak tu punya la laju kawan nie bawak kereta . pi ler rumah kawan nie . boleh lak pinjam motor dye . so , kawan nie hantar la naik motor . bila da sampai dekat depan jambatan nak masuk rumah . depan mata aku kemalangan kereta dengan kereta . fuhhh ! memang dahsyatttttt . muka time tu memang cuak gilaa la kan . agaknya kalau ada orang nampak aku mesti dye gelakkan . HAHA ! then bila naik rumah . kunci rumah pula tak ada . haishhhh ! memang nak bergurau kan . terpaksa la duduk rumah jiran tunggu mama balik . hadoi . nak dijadikan cerita hidup kita sentiasa dibelenggu kesenangan dan kesusahan . jadi terima segala yg ditakdirkan untuk kita . terima kenyataannya juga . huhu . tak tahu la apa yg dimerepek kan nie . betul ataupun tidak . just baca jela . HAHA ! k bye2 . enjoy my story . :)