hargailah org yg menyayangi kita..sebelummm.........

sewaktu disekolah . aku kenal dye bila kawan dye selalu kacau aku . act , aku kenal dye da lama cuma tak rapat n tak pernah bertegur je . lagipun dye jiran dengan aku . kadang bila kawan dye tegur n kacau aku . aku suka perli dye cakap cmnie 'sombong la kau jiran sendiri pun tak nak tegur , sombong gila la kawan kau tu' ayat tu la yg selalu aku kenakan dye . haha . then da lama tu ada 1 hari nie terserempak dgn dye kt depan bilik jahitan tempat aku belajar . time tu aku nk ke tandas . dye ada kat situ dye tahan n then minta no.fon aku . so , aku bagi jela kan . bila da mcj mula rasa syg pada dye n bila ptg selalu lepak dgn dye . bila da lama kenal pada malam 10.7.2010 dye text 'kau nak tak jadi makwe ****? ' lebih kurang cmtu la ayt dye . then dye cakap first time la **** minta couple dgn perempuan . selama nie tak pernah minta couple dgn perempuan pun . tapi time tu aku tak tahu nak terima or tak . sebab aku da tak nak bercinta lagi . bila dye pujuk n berjanji macam2 dengan aku . aku terima dye . saat yg paling manis bersama dye . seronok n bahagia sgt bila ingat2 balik saat bersamanya memang tak dapat dilupakan la . masa balik sekolah jalan kaki sama2 dengan dye . macam2 la . bila aku merajuk dye pujuk . bila aku sedih dye sentiasa ada bersama aku . bila aku nangis depan dye mesti dye lapkan airmata aku . sweet sgt . dye sgt baik bg aku . tiap kali akhir text mesti tulis syg aku sgt2 n seumur hidup dye . bila aku tanya dye syg aku or tak . dye akan jawab syg sgt2 kat aku n dye janji juga tak kan ada siapa yg dapat pisah kan hubungan kami kecuali Allah . tapi sekarang semua saat manis n janji tu tinggal kenangan untuk selamanya . maybe tak akan diingat kan kembali . sebab dye da berubah . aku tak tahu kenapa . bila aku tanya dye cakap tak ada apa yg berubah . masih sama macam dulu . bila gaduh dye tak pernah nk pujuk aku lagi . bila aku sedih , menangis sebab dye . dye langsung tak kesah pasal aku . sakit n terlukanya hati nie . tapi aku still maafkan dye sebab aku syg dye . dye pernah janji dye tak akan buat aku menangis . macam2 dye janji . tapi mana perginya semua janji manis kau syg . dgn janji manis kau la aku terima kau dalam hidup aku . tapi nie yg kau beri kan pada aku . hingga 1 hari pada 2.6.2011 aku dapat text dr dye yg bertulis 'kau da la skem . . kau tak perasan ke yg balak kau nie da ada peminat . so , paham2 la kan . apa yg patut kau buat . kau lepaskan dye . kau patut bersyukur balak kau tak layan girl lain . kau tu anjing luar nikah ! kau ingat balak kau tak hensem ke bodohh ? so think about it loser' . lebih kurang cmtu la text yg aku dapat . then dye kata aku nie sampah , jijik , macam budak kecik . sentap aku waktu tu . sedih n sakit sgt hati nie . apa2 pun aku sgt berterima kasih atas apa yg kau katakan tu . then dye terus kata KITA PUTUS ! Allah saje yg tahu hati dan perasaan aku waktu tu cmne . sampai sekarang aku masih di bayangi ayt2 dalam text tu . n tak tahu kenapa dye buat aku begitu ? hingga kan aku di hina , maki  oleh si dye yg aku syg . aku juga tak tahu apa kesalahan aku pada dye ? kelakuan dye , sikap dye , segalanya pasal dye yg aku tak suka . aku tak pernah cakap sebab aku nk jaga hati dye . tapi nie la yg aku dapat sebab terlalu syg kan dye . segala yg dye buat terhadap aku seumur hidup tak kan aku maafkan kau ! n aku benci kau seumur hidup aku juga . inilah yg dikatakan lumrah kehidupan kan . bercinta bagai nk rak tapi . . . . berbagai rintangan yg mendatang dan harus kita tempuhi . setiap apa yg dilakukan oleh kita ada pembalasannya . satu je nasihat aku bila seseorang da mencintai dengan hati yg ikhlas terima la ia dengan seadanya . jangan la diperlakukan sebegini rupa . hargaila orang yg menyayangi kita sebelum ia PERGI BUAT SELAMA-LAMANYA ! --'

cerita merepek je nie haha . : SHUKRIAH AQILAH  yg buat . so funny :) enjoy k .