cintaku dipermainkan :')

hai guys! today i wanna share something about my soul, my mind and my love :') our memories 10.7.2010 we're couple? 10months, 3weeks, 2 days! i'm couple with him :'), then break 2.6.2011! enough, sedih? memang tak terkata lahh, rasa nak lompat je dari tingkat 5! huh! gembira? sedih? semua benda kalau boleh bersama? sekarang? hanya tinggal memori babe! aku di hina di maki? tapi aku tetap sabar? sebab aku syg  dye? haha.. sayang? ada lagi ke perasaan sayang dalam hidup dye? menjadi tanda tanya sekarang? aku terpaksa sibukkan diri aku untuk lupakan dye? owh! shitt! mmg aku malas nak buat benda tu suma? tapi aku terpaksa lupakan dye walaubagaimana cara sekali pun? but i still love him? huh! susah sgt untuk aku lupakan dye babe? mana janji2 kau pada aku? kau cakap kat aku walauapapun terjadi kau tetap bersama dengan aku? hanya allah yang dapat pisah kan hubungan kita? mana janji2 kau? disebabkan sorang perempuan minat kau? kau sanggup maki , hina aku n tinggalkan aku? sampainya hati kau buat aku cmnie kan? memang sakit hati aku n terlukanya tidak terkata lah? kau tahu tak betapa susahnya untuk aku lupakan kau? aku harap kau bahagia n akan sedar atas apa yang kau lakukan nie? huh! lg sebulan lebih je nak setahun? rasa macam mimpi je?mybe da ditakdirkan aku dan dye tiada jodoh? aku redha dengan apa yang terjadi? kau hepy lah bersama dye k? akhir kata aku doakan kebahagiaan kau? then aku harap kau akan kekal bersamanya untuk selama-lamanye? my story the end? malas nk cerita panjang2 lagi? kang bertambah sedih? full stop.  :')