forget him in my life :')


hye ! sekarang aku nak cerita pasal diri aku sikit . sebab tetibe je aku bukak cerita pasal cintaku dipermainkan tapi aku xkenal kan diri aku kan . apalah aku nie . huh ! now , my name is shukriah aqilah . just call me shuk . i was born on 2/9/1993 .  i'm 18 years old . my ambition is to become stewerdess . minat dengan modelling juga . itupun kalau diizinkanlah . huhu ! mybe itu je kot about myself . now , beralih kepada title aku forget him in my life ? aku nak lupakan someone yang paling aku sayang dalam hidup aku . but susah sangat untuk aku lupakan dye . act dye baik , sweet sangat , pandai jaga hati aku n suka sangat buat aku ketawa bila jumpa . tapi xtahu lah kenapa dye berubah hati dengan aku ? benci n hina sangat aku nie pada dye ? aku xtahu kenapa ? bila aku dengar lagu yang dye suka tajuk baik2 sayang . sedih sangat . rindu sangat saat bersama dye . huh ! sekarang aku terpaksa lupakan dye untuk selamanya n redha dengan apa yang berlaku . cuba untuk terima hakikat yang antara aku n dye da tak ada apa2 lagi . it's OVER shuk . forget him ! yes . aku perlu lupakan dye . buat apa aku sayang n ingat pada orang yang benci n hina aku kan . bodohnyaaaa kau shuk ! HAHA --' kau jangan pernah ingat dye n sibuk hal dye lagi . dye da happy lah shuk . kau jangan jadi bodohhh ok ? untuk si dye yang terbaca blog nie aku minta maaf sangat2 . aku tak ada niat pun untuk cerita , kutuk or buruk kan orang sebaik kau . aku just nak meluah kan apa yang aku rasa . ini saja tempat untuk aku bercerita . sekali lagi aku minta maaf pada kau yang tersayang ? oppsss ! that's all . aku harap dapat lupakan dye . IHATEYOU !
                                               
                                      tidakkah engkau tahu sayang
                                               betapa ku sayang padamu
                               kerna kau insan yang ku cinta untuk selama-lamanya
                                tapi disebaliknya apa yang engkau berikan padaku
                                     kasih dan sayang ku tiada pilunya dihatiku...

                                                        kini kau berubah ...
                                                    kau tak seperti dahulu..
                                      mengapa sayang mengapa engkau jadi begini
                                               kini aku menyesal menyintaimu
                                     kerna cintaku dipermainkan secukup-cukupnya..

                                              hampalah hatiku dalam percintaan
                                       kau membuatku tidak mahu bercinta lagi sayang
                                                   mengapa kau permainkan
                                                   cinta yang sudah kita bina
                                     kini kau dah tak sayang lagi berterus terang padaku

                                                    janganlah engkau menyeksaku
                                                   tak sanggup lagi ku menanggung
                                          dugaan cinta yang kau berikan terhadap diriku
                                                  sakitnya hatiku sampainya hatimu
                                               kau tidak melayan diriku seperti dahulu
                                              cuba kau rasakan apa yang telah ku rasa

                                             kini pasti kau juga akan menyesali cintaku ...
                                                    kini airmata pun mula mengalir
                                        engkau masih belum berubah engkau tetap sama
                                    kini aku meminta maaf dengan hatiku dah tertutup

                                                       untuk dirimu oh.....sayang...
                                                     lepaskan aku....bebaskan aku.....
                                                 pergilah sayang jangan kembali lagi.....
                                                         cintaku dipermainkan.............
                                   

                                                                   terimakasih