hari yang bosan !

hari nie sangat bosan . tak tahu nak buat apa . now aku on my lappy then aku update blog but tak tahu nak cerita apa . sekarang nie aku bosan sangat . btw , semalam aku keluar dengan someone yang aku kenal lahh . dia pula rapat lahh juga dengan ex aku tu . macam2 dia cerita pasal ex aku sumpahh aku cakap bilaa kawan dia cerita pasal diaa . aku teringin sangat nak jumpa and cakap depan2 dia yang aku rindu dia and still sayang dia tapi macam yang ex aku cakap sebelum nie , kalau dia dapat putar kan masa kebelakang mungkin dia akan jaga aku baik2 and jaga hubungan dengan baik tapi semua tu tak kan terjadi . macam tu juga lahh aku untukk berjumpa dengan dia . memang tak akan jumpa . walaupun  dekat itu semua tidak pasti akan terjadi . hanya tinggal kenangan dalam diri . aku nekad untuk lupakan dia and tak nak tengok muka dia lagi . aku tak tahu lahh kenapa hati aku masih still rindu and sayang dia lagi . susah sgt untuk aku lupakan dia . penting sangat ke dia dalam hidup aku pun aku tak tahu . aku tanpa dendam terima dengan redha aku juga berhenti berharap pada dia . aku tak mahu hidup aku di belenggu oleh lelaki seperti dia . sekarang aku sendiri aku nak mulakan hidup baru . aku tak percaya pada cinta , sayang , kekasih . walaupun kadang2 jeles tgk kawan2 ada pkwe tapi aku tak kesah . sendiri lagi senang tak siapa yang menghalang aku untuk berkawan dengan sesiapa pun . my life is freedom with you my love .

i try too forget you b . but i'm still love you . :'(