selamat hari raya and hepy befday !

adq sedara and shukriah aqilahh :)
hepi befday to me .
hye guys . selamat hari raya aidilfitri pada semua aku ucapkan . hehe . sebulan berpuasa syawal menjelang tiba . 4 hari kita beraya bagi aku sangat indah dan seronok sangat syawal tahun nie . happy sangat2 . hari ini juga adalah hari yang paling istimewa bagi aku . 2.9.2011 adalah hari lahir aku . sekarang aku di kampung . hari lahir aku disambut di kampung sangat meriah . inilah sambutan yang paling meriah buat aku . terus terang aku katakan sangat gembira hari nie . aku dapat jumpa semua sedara2 aku . bergurau senda . memang terbaikkk lahhhh . sayang kau orang semua . untuk semua yang wish pada aku . aku ucap kan terima kasih sangat2 . aku sangat menghargainyaa . huhu . pada yang lupa nak wish pada aku . tak apa lahh aku paham kau orang semua sibukkan . aku terima yang pasti kau orang still anggap aku kawan kau orang lagi k . walaupun aku rasa sedih sikit sebab ramai kawan2 tak wish . but it's ok . aku paham . ia akan menjadi kenangan dalam hidup aku . terima kasih pada family di kampung nie sebab sambut befday shukriah aqilah bt mohd shukhabul yamin nie . terima kasih juga pada mama yang bersusah payah buat semua nie . terima kasih semua . iloveyousoomuch . muaaaahhhhhh ! :'))