hangout ! muaah .

hye guys ! 17.8.2011 hangout bersama my bestie , nenek saya and someone . sumpahh best gilaa hangout dengan kauorang . act , nak gi berbuka puasa sama . tapi just aku , nenek ariffah meqahafie and my bestie yunk fatin nuraqilahh je yang berbuka sama . yang someone nie leh lak merayau dengan kawan dia . biasalahh kan budak hott ! haha . jangan marah tau . then lepas je kitaorang habis berbuka puasa . someone nie ajak lak gi karaoke kat ktv . memang gempak ! HAHA . bila dah sampai tu . gi beli makanan kat mcd lak . sempat lagi tau nak beli makanan . then baru lepak kat ktv . tengah sedap2 makan terus terdiam . sebab terasa gilaa kot someone nie tetiba je nyanyi lagu 'hey gadis' . kau perli aku lahhh . weyhhh . sumpahhh aku terasa lahhh gemokkk ! kau perli aku kot . haha . nenek n yunk saya pun cakap macam tu tau . hadoi . apa pun tak boleh lahhh kau nie . haha . sangat terasa dengan lagu tu . next time buat lagi tau . memang berjaya sangat . haha . pape pun suara kau dengan kawan kau memang sedap lahhh gemokk ! boleh buat perempuan jatuh cinta meyhh . pape pun satu hari nie aku happy gilaa kot dengan kau . thnx guys make me happy always . loveyou soomuch . next time hang together again k . aku ingat semua kenangan nie . untuk gemokkk . kau tunggu lahhh . memang aku nak bunuh kau sebab perli nyanyi lagu tu untuk aku . hahaha . terasa tahu . haha . k lahh . sayang kauorang semua . muaahhh . miss you all ! :')

mood :  happy gilaa . sampai jadi gilaaa . hahaha . :'D